נתניה, העיר הגדולה ביותר באזור השרון, בירת השרון. עיר מהגדולות בישראל ומתפתחת בקצב מהיר. עיר תיירותית ומלאה בעסקי מזון, מסחר וקמעונאות אבל לא רק. בשנים האחרונות ראשת העיר השקיעה משאבים רבים במשיכת עסקים גדולים לעיר. בין העסקים חברת סלקום, EBAY, אלביט ועוד. אוכלוסיית העיר מגוונת ויש לא מעט תיירים או תושבי חוץ המבקרים בה במהלך השנה. חשוב לתכנן היטב את הפעילות העסקית בנתניה שכן התחרות רבה ברוב התחומים. לכן אנו ממליצים על תכנון נכון של העסק באמצעות ייעוץ עסקי בנתניה. יועצים עסקיים מקומיים שמכירים את האתגרים העסקיים ואת העיר. אלו יכולים להיות ההבדל הגדול בהתפתחות העסק.
בתי העסק כמו בכל עיר, נלחמים על קהל היעד. בנתניה על אחת כמה וכמה, כאשר יש בה הרבה תיירים ותושבי חוץ וכולם רוצים שהם יבואו דווקא לעסק שלהם. לדוגמא ניתן לראות את כמות המלונות הגדולה שקיימת בנתניה. בעלי המלונות ומנהליהם נלחמים על ליבם של התיירים אשר מעוניינים ללון בעיר. ניתן להבין כמה ייעוץ עסקי בנתניה הוא דבר חשוב ומאוד משמעותי לכל עסק או חברה.

כיצד יכול לעזור ייעוץ עסקי בנתניה?
ייעוץ עסקי בנתניה על ידי יועצים מקצועיים יכול להיות כל ההבדל. היועץ העסקי יזהה את המתחרים והסביבה התחרותית, ימצא את הדרך לבדל את בית העסק שלך על פני המתחרים. מעבר לכך, ידע לבנות את כל התהליך העסקי בצורה יעילה, מקצועית והכי חשוב רווחית. טרם הקמת עסק כדאי לדעת לאן נכנסים ומה האתגרים הצפויים ולהיערך בהתאם. צריך להחליט על התקציב אותו תשקיעו בהקמת העסק ומה יידרש להמשך הפעילות השוטפת. ליועץ העסקי כל הכלים המקצועיים והמיומנויות ללמד ולהכשיר את בעל העסק להקים ולנהל עסק בצורה שתייצר עסק רווחי ומהר.
נרחיב על נושא קהל היעד
טרם הקמת העסק חשוב להגדיר במדויק את קהל היעד אליו רוצים לפנות עם המוצר או השירות. להגיד "כולם הם קהל שלי" זוהי אמירה מוטעית. צריך לדייק את הקהל ככול האפשר, וזאת בשביל למקד את המוצר ולהתאימו בצורה המדויקת ביותר. המטרה היא להצליח לפנות אל הקהל בצורה המתאימה לו. לדוגמא, אם קהל היעד הוא צעירים, רווקים בני 20-25, עולים חדשים מצרפת. המוצר הוא: פאב צעיר וחדשני בטיילת של נתניה. אופי הפנייה יהיה במסר קליל וצעיר דרך הרשתות החברתיות ולא דרך פרסומות בעיתון למשל.

הבנת צרכי הקהל נחוצה לעסק
כחלק מהליך ייעוץ עסקי בנתניה, צריך לדעת ולהבין במדויק מה קהל היעד רוצה. צריך להבין איך העסק שלי יכול לענות לו על הצורך הזה. צעירים בגילאים הללו מחפשים מקומות בילוי להעביר ערב קליל וכיף עם מוזיקה טובה וריקודים עם בני גילם. הם נמצאים הרבה ברשתות החברתיות, ככה שפרסומת באינסטגרם לדוגמה יכולה לעשות את העבודה. קחו בחשבון את התחרות הקיימת באזור בו אתם מתכוונים להקים את העסק. אם קיימים פאבים דומים באותו אזור, כדאי לחשוב איפה הכי נכון להקים את הפאב. החלטתם להקימו באזור זה? חשבו כיצד אתם מייחדים אותו על פני המתחרים.
את הדברים הללו ייעוץ עסקי מספק לעסק. הוא מנתח עבורו את הפעולות השיווקיות שיש עליו לעשות בכדי להביא את קהל היעד למקום. כמובן שזה יותאם לתקציב שהוגדר בתכנית העסקית. למשל. כאן המקום להרגיע ולומר שגם אם הקמתם כבר את העסק, והגעתם לשלב של משבר, תמיד אפשר לשפר. פנו ליועץ עסקי שאתם סומכים עליו (עם ניסיון והמלצות מוכחות), אף פעם לא מאוחר. היועצים העסקיים של MINDED ייעוץ עסקי בעלים של עסקים ממש כמוכם. זה היתרון היחסי שלנו. אנחנו מכירים את התחום, יודעים להתאים פתרונות ולהוביל עסקים להצלחה. מוזמנים לשוחח איתנו על העסק שלכם.



