תהליכי מכירה
שיווק של מוצר או שירות הוא תהליך הדרגתי ומורכב. אולם, רבים מהמשווקים לא מבינים כי תהליך השיווק הוא רק נקודת ההתחלה של גולת הכותרת- המכירה
בסביבה התחרותית היום, זו בכלל לא שאלה אם צריך שיהיה לארגון שיווק או לא. שיווק היום קריטי להגדלת הפעילות העסקית ולעיתים אפילו רק כדי לשמרה. השאלה העיקרית היא האם השיווק שלכם עובד עבורכם או שהוא כאבן ריחיים לצווארכם.
בניית אסטרטגיה שיווקית מדוייקת, כזו שתמקסם את התקציב שלכם ותפזר אותו בצורה יעילה בין האפיקים השונים, תניב עבורכם תוצאות יוצאות מן הכלל אך ברור שזה לעיתים יכול להיות מורכב ומסובך כי לא כולם יודעים לנתח נכון את האפיקים, להבין מה נכון ומה לא ואילו תקציבים לשים איפה ומתי.
הכוח של יעוץ שיווקי מקצועי הוא לא רק בבנייה של התכנית האסטרטגית אלא גם בהוצאה שלה לאור ובפיקוח על התוצאה.
הנה כמה סיבות למה לקחת יעוץ שיווקי מקיף:
אחד היתרונות הבולטים ביותר בלקיחת יועץ מקצועי היא ביכולת שלו להסתכל על כל התמונה בצורה אובייקטיבית, ללא כל אינטרסים, מרות או חששות. היועץ יוכל לראות את האסטרטגיה הפרסומית הנוכחית ללא דעה מוקדמת. הדעה הנקייה יכולה לשנות המון בדרך שבה פונים ללקוחות ובדרך בה מציגים את השירותים. לעיתים, רק זה יכול להיות הבדל של שמיים וארץ.
אחד היתרונות הבולטים ביותר בלקיחת יועץ מקצועי היא ביכולת שלו להסתכל על כל התמונה בצורה אובייקטיבית, ללא כל אינטרסים, מרות או חששות. היועץ יוכל לראות את האסטרטגיה הפרסומית הנוכחית ללא דעה מוקדמת. הדעה הנקייה יכולה לשנות המון בדרך שבה פונים ללקוחות ובדרך בה מציגים את השירותים. לעיתים, רק זה יכול להיות הבדל של שמיים וארץ. בין אם זה יוביל לבניית אסטרטגיה שיווקית חדשה ובין אם רק למספר שינויים, דיוק ואופטימיזציה נכונה של ערוצי הפרסום, שווה עשרות, או לא מאות אלפי שקלים עבור החברה.
בין אם מדובר בארגון גדול המעסיק מחלקות שיווק ו-PR פנים ארגוניות ובין אם מדובר בחברה או עסק בינוני שאין לו את המשאבים להעסיק מחלקת שיווק שלמה, יעוץ שיווקי מקצועי שווה הרבה מאוד כסף מבוזבז בתקציבי הפרסום לאורך השנה. יועץ שיווק מביא איתו את הידע והניסיון הנצבר ובאמצעות יעוץ ממוקד יכול לשפר את האפקטיביות של ערוצי השיווק ללא הכר. תוסיפו על זה שהוא מעמיד לרשות החברה את היכולת לעשות את כל השיווק תחת המטריה שלו ובכך להבטיח את התוצאות והשגת המטרות המרכזיות של החברה. אז כמה העלות הזו שווה לך אם היית יכול להשיג את מטרותיך באמצעות שירות זה?
לא חייבים תקציבי ענק כדי להשיג תוצאות. מה שכן חשוב הוא בנייה מדויקת של האסטרטגיה השיווקית, הגדרת KPI'S ברורים, מדידים ואיכותיים.
(KPI=Key Performance Indicator)
יועץ שיווק יגדיר את ה-KPI'S הנדרשים, יגדיר את התקציב הרצוי להשגתם, יבנה את האסטרטגיה הנכונה ביותר בהתאם ל-KPI'S, לתקציב, לוחות הזמנים והייחודיות של החברה. אסטרטגיה שיווקית ייחודית מגדילה משמעותית את סיכויי ההצלחה והשגת המטרות.
למעשה, בהוצאת פעילות ניהול השיווק, בניית האסטרטגיה והשגת המטרות השיווקיות מניהולך, מתפנה לך המון זמן לעסוק בעיקר הפעילות העסקית. שיווק יכול להיות צרכן זמן לא מבוטל ודורש פיקוח, ניתוח ובקרה וניהול קבוע כדי שהתוצאות יגיעו. בעזרתו של יועץ שיווקי ומשרד דיגיטל צמוד שכל מטרתם היא להשיג את התוצאות של החברה שלך, גם נחסך לך זמן רב, כסף ואכזבות מיותרות ותוכל להתמקד בעיקר העבודה כשהשיווק בידיים טובות ומקצועיות.
לסיכום, יועץ שיווקי ומשרד דיגיטל אשר יודעים לספק תוצאות מדויקות, איכותיות ולהצעיד את החברה קדימה, יכולים להיות עבורך משני מציאות או איך שאנחנו נוהגים לומר – Game Changer.
החל ממתן נקודת מבט אובייקטיבית על הפעילות השיווקית ועד למתן פתרונות אסטרטגיים מותאמים אישית וחוסכי משאבים פיננסיים, היתרונות של יועץ שיווק אינם מוטלים בספק. מוזמנים להשאיר פרטים ולהתחיל להניע את השיווק לגבהים חדשים ולהקדים את המתחרים שלכם.
שיווק של מוצר או שירות הוא תהליך הדרגתי ומורכב. אולם, רבים מהמשווקים לא מבינים כי תהליך השיווק הוא רק נקודת ההתחלה של גולת הכותרת- המכירה
גם אם החברה אינה נמצאת בקשיים, ובכל זאת רציתם למקסם את הרווחים של החברה, דעו כי בעזרת ייעוץ ארגוני לחברות תוכלו למצות את מלוא הפוטנציאל.
ההגדלת מכירות בעסק הגדלת מכירות בעסק היא בסופו של יום המטרה העיקרית של כל עסק. מנגד, לא מדובר במשימה פשוטה כלל וכלל. הרבה מאוד גורמים
חברתנו מספקת שירותי ייעוץ לעסקים, ארגונים וחברות זה למעלה מ-10 שנים. צרו קשר ונשמח להכיר ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.