ייעוץ עסקי -MINDED - לוגו האתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ייעוץ ב'איך' ולא רק ב'מה'
במקום לדבר "על מה שצריך", ביחד נוביל ונטמיע את התהליכים מאחרון העובדים ועד בעלי החברה.
חיבור בין הרווחים להתייעלות ארגונית
אנחנו יועצים ארגונים אבל גם יועצים פיננסים. מהלכים שנשיג ביחד יסייעו גם להשגת היעדים הכספיים וגם להתנהלות שתטיב עם הארגון.
גיוון
קשת הלקוחות הרחבה שלנו מאפשרת לנו לשלב שיטות שעובדות ממגוון תחומים. הניסיון המגוון מאפשר לנו לחבר לכם פתרונות מעולמות אחרים שאולי לא חשבתם לגביהם ויכולים לסייע לכם להשיג את מטרותיכם.
חיבור בין תעוזה להגנה
אנחנו יזמים בנפש ובנשמה ונסייע לכם להגשים כל מטרה אבל אנחנו גם ריאליים, נשקול ביחד את הסיכונים ונוודא שאתם לא לוקחים סיכון מיותר.
שקופית קודמת
שקופית הבאה
יעוץ ב'איך' ולא רק ב'מה'
במקום לדבר "על מה שצריך" ו"מה לא עובד" ולתת לך הוראות מה לעשות, אנחנו מלווים את התהליכים יחד איתך בכל השלבים עד להצלחה
חיבור בין תעוזה להגנה
אנחנו נסייע לכם להגשים כל מטרה אבל אנחנו גם ריאליים, נשקול ביחד את הסיכונים ונוודא שאתם לא לוקחים סיכון מיותר ואכן מובילים את החברה בכיוון הנכון לו
פיתוח עסקי ואסטרטגיה כמקשה אחת
יועצינו עתירי ניסיון עסקי וניהולי, פיננסי ועסקי. יחד נחליט על האסטרטגיה הנכונה ביותר לחברה, נסייע בהשגת היעדים האסטרטגיים ויחד איתך נוביל להצלחת החברה
ניסיון=הצלחה
ליווינו מאות פרויקטים- מהפשוטים ביותר למורכבים ביותר, צברנו ניסיון רב בניהול תהליכי פיתוח במגוון רחב של תעשיות וכל זה, מאפשר לנו לשלב שיטות שעובדות ממגוון תחומים ולחבר לכם פתרונות יצירתיים מעולמות אחרים והכל כדי להוביל את החברה להצלחה.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מה תהליך יעוץ עסקי מאפשר?

יצירת עובדים ומנהלים מסורים ויעילים לחברה

אנחנו נאתר את המאפיינים שהופכים את העובדים שלכם למשמעותיים לחברה ונדאג לייצר תהליכים תומכים שיובילו לתהליכי גיוס, למידה והכשרה אפקטיביים.

1+1=30

אסטרטגיה מדויקת וניסיון בהובלת תהליכים מוליד תמיד תוצאה מעולה. יחד נבין את האתגרים של החברה, את נקודות החוזקה והחולשות שלה ונפעל לבנות תכנית אסטרטגית יעילה, מדידה ומדויקת אשר תניע את החברה לפריצת המחסומים שלה.

ליווי צמוד ואישי
שמבטיח שיפור מתמיד

בניהול חברה יש המון התלבטויות, המון החלטות לקחת ולא תמיד יש את היכולת להחליט "נכון". אנחנו נהיה לצידך בכל צומת, בכל החלטה, נסקור את המקרים האפשריים ונתאים את הפתרון לתכנית הכללית והאסטרטגית של החברה. הצלחה-חובה.

לקוחות ממליצים:

מייצרים צמיחה ופיתוח ביחד אתכם
נתחיל יחד את הצמיחה בפגישת היכרות נעימה. מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לשוחח

מה השלבים בתהליך פיתוח עסקי?

הגדרת מטרות ותיאום ציפיות

אבחון ומיפוי ארגוני

הצגת הפתרונות
ואפשרויות הפיתוח

הכנת תשתיות נדרשות והכשרות

ליווי כלל הממשקים הניהוליים בחברה להשגת המטרות

ניתוח והסקת מסקנות ושיפור במידת הצורך

השגת מטרות התהליך

מגוון דוגמאות לתהליכי ליווי שהעברנו:

1

הבעיה: חברה ותיקה בעלת מגוון רחב של מוצרים ומלאי גדול ובעלת הוצאות תפעול גדולות. אחוז הרווח הנקי של החברה היה נמוך מ-3% ממחזורי החברה.

מה אנחנו עשינו?

  1. שוחחנו עם הלקוח על מנת להבין מה מטרות התהליך.
  2. ביצענו ניתוח מלא של החברה ועשינו סיורים במרכזים הלוגיסטים ובמשרדים.
  3. סקרנו בפניי הלקוח את הפעולות שיש לבצע על מנת לצמצם את עלויות התפעול ולשפר את הרווחיות.
  4. ליווינו את הלקוח בכל תהליכי ההתייעלות העסקית על מנת לתת לו כלים ניהוליים להמשך התהליך וגם על מנת לעזור לו לבצע את המשימות הרבות.
  5. הכשרנו את צוות המנהלים וייצרנו מערכת יעדים מדידה לכל מחלקה על מנת שניתן יהיה לפקח על היעדים ולשפרם.
  6. פתחנו ערוץ שיווק נוסף בו הרווחיות גבוהה יותר.

התוצאה:

  1. בתום תהליך של שנתיים הצלחנו לייצב את כוח האדם הנכון לחברה והיעיל, שינוי תמחור חלק מהמוצרים, בניית אפיקי שיווק חדשים לחברה ופעולות נוספות שהצליחו להביא את החברה לרווח נקי של 8.7% (כמעט פי 3) ואף סללנו את הדרך להמשך התהליך. בנוסף יצרנו גידול במחזורי החברה ושיפרנו תהליכי שירות ומכירה. 

הבעיה: משרד משפחתי שגדל במהירות ולא נבנתה בו תשתית תפקידים וקבלת החלטות ברורה. במקביל, בשל בעיות ניהוליות רוחביות, אחוז נטישת העובדים היה גבוה במיוחד ואף גרם למשבר גדול בפעילות המשרד כשהגיע אלינו.

הפתרון: בניית הגדרות תפקיד ברורות, סמכויות, חלוקת תפקידים, תחומי אחריות ובניית סל הטבות לעובדים ברור ושקוף ואפיקי קידום.

מה אנחנו עשינו?

  1. אבחון וניתוח כלל הפעילויות במשרד, ניתוח מנגנוני העבודה הקיימים, הגדרות התפקיד וחוזי העסקה ותנאים כלליים.
  2. בנייה בשיתוף פעולה עם הבעלים של המשרד את מנגנוני העבודה כפי שהיינו רוצים שיהיו, הגדרות התפקיד והאופק. בנוסף, בנינו סל הטבות לעובד חדש ולעובדים קיימים. במקביל, בנינו מחדש את הסכמי העבודה לעובדים החדשים עם סל ההטבות המשופר.
  3. ביצענו ישיבות עם צוותי העובדים והנחנו והסברנו על התהליכים שצפויים במשרד ועוררנו שיח חופשי על מנת לשפר את התקשורת הארגונית.
  4. ליווינו והכשרנו את המנהלים בתפקידם החדש.
  5. בנינו מנגנוני ניהול, גיוס עובדים ותקשורת איכותיים בחברה.
  6. יצרנו פורומים וישיבות דיון משותפות לצוות הניהולי על מנת להוביל להפרייה משותפת.
  7. ערכנו שינוי בתהליכי הערכה בחברה.
  8. סדנאות העשרה והכשרה למנהלים ועובדים בארגון: ניהול זמן, עבודת ממשקים, משא ומתן, תקשורת מקרבת, הנעת עובדים וכד'.

תוצאה: 

  1. פתרון כלל הכשלים הניהוליים בחברה.
  2. שיפור ערוצי התקשורת הפנים ארגונית ופתיחת ערוצי שיח ישירים בין המנהלים לעובדים. 
  3. חיזוק הקשר לעובדים ובניית אופק ותכניות העשרה לעובדים.
  4. שיפור מדדי נטישת העובדים ביחס לתקופה מקבילה. קיטון של 82% בנטישה אל מול התקופה המקבילה.

הבעיה : תהליכי העבודה בארגון גורמים למנהלות בארגון להתמקד בכיבוי שריפות ותגובתיות יתר למצב הקיים.

הפתרון : זיהוי הגורמים המשפיעים ושינוי תהליכי העבודה בכלל המחלקות ויצירת מסע לקוח שיאפשר עבודת ממשקים יעילה וטובה.

מה אנחנו עשינו?

  1. אבחון ומיפוי ההתנהלות בכל המחלקות בארגון.
  2. זיהוי הבעיות המרכזיות והסיבות לכיבוי שריפות המתמשך
  3. יצירת תכנית עבודה ליצירת מסע לקוח נכון יותר כדי שיפחית כיבויי שריפות ומיקוד בקהלי יעד רלבנטיים לבית הספר.
  4. ליווי אישי למנהלות בארגון ולבעלים
  5. בניית תכנית עבודה אסטרטגית לשנת עבודה והכשרת הסמנכ"ליות לעבודה עם גאנט עבודה והתנהלות הנדרשת.
  6. בניית תכנים תומכים כמו ספרי נהלים, תיקי הכשרה, צ'ק ליסטים ארגוניים ושינוי שיטת עבודה במערכות.

הבעיה : תהליך הכשרה ארוך ולא מתאים לאנשי מכירות בחנות קמעונאית

הפתרון: יצירת תהליך למידה חוויתי ועצמי שקיצר משלוש שבועות הכשרה ל- 7 מפגשי התלמדות קצרים וממוקדים.

מה אנחנו עשינו?

  1. תצפיות על אולמות המכירה בסניפים השונים.
  2. הקשבה לשיחות מכירה
  3. ראיונות ושיחות עם כלל המחלקות כדי להבין את מהות התפקיד
  4. באנצ'מארק – ביצוע תצפיות ותהליכי לקוח סמוי בחברות מתחרות.
  5. הבנת מהות התפקיד ומה קריטי לביצוע נכון של תהליך המכירה
  6. בניית תיק החפיפה, ספר הנהלים וטפסי הלמידה  
  7. שינוי תהליך ההכשרה מרכישת ידע לתהליך חוויתי שאיש המכירות נכנס לנעליי הלקוח, לנעליים של המתחרה ומבין טוב יותר איך לייצר מכירה נכונה ללקוח.

שאלות ותשובות נפוצות בעולם העסקי

תוכן אקורדיון

ייעוץ עסקי הוא תהליך שמטרתו היא לשפר את הפעילות העסקית של החברה. פעילות עסקית נוגעת בתחומים רבים ובהם אסטרטגיה, פיננסיים, פיתוח עסקי, שיווק, פיתוח עובדים וומנהלים ועוד.

תפקיד היועץ להיות זה שימצא את המקומות שיש לשפר ויציע פתרונות לפתרון. את הפתרונות יטמיעו מנהלי החברה. עם זאת, אנו למדנו מניסיוננו כי לא די בכך ובפעמים רבות מהמקרים, חברות חוזרות בדיוק לאותו המקום בו הם היו לפני התהליך היעוצי היות ובסופו של דבר, לא טיפלו בבעיה כי לא היו להם הכלים לעשות זאת והם רק קיבלו "תרופה" לבעיה. אנחנו מציעים שירות אחר! אצלנו היועץ הוא חלק פעיל בליווי הפרויקט והנחייתו ואולי הכי חשוב, בהכשרה ומתן כלים לעשייה ודאגה לכך שהפרויקט יצליח. כל היועצים שלנו העלי ניסיון עשיר מאוד בניהול חברות, מיזמים ועסקים ממגוון רחב מאוד ויש להם סל כלים לתת מענה בכלל הנושאים שלהם יידרשו. כשרוצים להצליח, צריך לפתור את הבעיות בכל התחומים ולא רק בתחום צר כזה או אחר. אנחנו נותנים מענה לאסטרטגיה העסקית, שיווקית, פיננסית ואף לבניית כלל התהליכים הארגוניים ככל ונדרש.

יש מגוון סיבות לשילוב יעוץ. קודם כל, צריך להיות מוכנים לתהליך ולרצות אותו. בד"כ הסיבות לשילוב ייעוץ בארגון הן שרוצים לייעל תהליך קיים או לפתח תהליכים חדשים או שיש בעיות ארגוניות/פיננסיות/שיווקיות/תפעוליות שלא הצלחתם לפתור לבד ויש צורך ב-"עין חיצונית" שתוכל לפתור את הסוגייה. חלק מהסיבות  לייעוץ עסקי הן: א. פיתוח עסקי ב. רצון לשפר או להקים ערוצים נוספים בחברה  ג. תחלופת עובדים גבוה ד. תמחור לא נכון או בעיות פיננסיות אחרות אשר מעכבות את התפתחות החברה.  ה. אפיקי שיווק לא יעילים.  ו. היעדר אסטרטגיה עסקית ו/או שיווקית ברורה ומדידה. ז. היעדר כלים ניהוליים לצוות הניהולי ח. חוסר סדר והגדרות תפקיד ט. בעיות בהתנהלות בין ממשקים/צוותים בארגוןקושי בהנעת עובדים י. צורך בתהליכי הערכת עובדים ויש כמובן עוד סיבות רבות אחרות.

נחלק את התשובה לשניים: א. כשיודעים מה הבעיה והסיבות שלה – אז נפגשים ובוחנים ביחד מה הפתרונות האפשריים ומנסים להתאים את הפתרון הכי טוב לחברה שלכם. עונים על סוגיית  התקציב ובוחנים את  ההשלכות האפשריות של כל אופציה ואז בוחרים את האופציה שהכי נכונה עבורכם. ב. משהו לא עובד ולא יודעים לשים את האצבע על הבעיה  או יודעים באופן כללי את הבעיה- במקרה הנ"ל, צריך קודם כל לאבחן, לאתר את הבעיה ולהבין ממה היא נובעת. למשל: תחלופת עובדים יכולה לנבוע מגיוס שגוי, מתהליך הכשרה שגוי, מיחס מנהל, מתנאי שכר וכד'. המטרה היא להבין את הסיבות שהובילו לתחלופה ובהתאם לבנות תוכנית לשימור עובדים.

בראש ובראשונה, חיבור אישי. אם אתם לא תרגישו שאתם סומכים על היועצים שבחרתם והם "מבינים את הראש שלכם", זה לא יצליח. לא משנה כמה היועצים מקצועיים.

אל תבקשו הצעות מחיר בטלפון ובמייל כי יועץ שלא יודע מה הצורך לרוב לא יתאם לצרכיכם. בתחומנוף אין חבילת שירות ברורה אלא כל שירות מותאם באופן פרטני למקרה הלקוח. היפגשו עם היועצים שמעניינים אתכם, תכירו אותם, תבינו אם הם אלו היכולים להוביל אתכם ולהיות לצידכם בתהליך שתעבירו בחברה. 

3 דברים חשובים:

א. להקצות מראש זמן ותקציב לתהליך – תהליכי ייעוץ עסקי הם לרוב תהליכים ארוכי טווח, ולרוב יארכו לכל הפחות יותר  מ-6 חודשים לבניית תהליך נכון ומדויק לחברה.

וודאו לפני תחילת התהליך, שאתם יכולים לעמוד בנדרש.
הכי גרוע זה להתחיל תהליך ואח"כ לעצור. מעבר לזה שאתם מייצרים ציפייה שהאכזבה ממנה יכולה לדרדר את המצב אף יותר טרם תחילת התהליך, אם לא תתנו את מרווח הזמן הנכון לתהליך, התהליך לא יצלח וסתם ייצר תסכול ואכזבה.

ב. מחויבות ההנהלה לתהליך – אם אתם לא מחויבים, העובדים לא מחויבים. העובדים ירגישו מהר מאוד אם אתם "רק מדברים" או גם עושים. רוב התהליך נעשה בצמוד לצוות הניהולי הבכיר ומצריך לעיתים יציאה מהתבניות שאימצתם ואינן טובות לחברה. מחויבות שלכם לתהליך היא חובה להבטחת ההצלחה.

ג. עקביות – זיגזוג זו מחלה גרועה מאד לתהליכים כאלו. שקלו מראש את כל ההשלכות והבינו מה התהליך הרצוי עבורכם. תגדירו, מה שלבי התהליך ומתי בודקים ובוחנים אם אנחנו בכיוון הנכון או לא. הגדירו כמה שיותר מראש, מתי משנים את הכיוון, כי אם העובדים והמנהלים בארגון ירגישו שאין יד מכוונת ברורה וכל פעם, משנים את הדיעה, זה יוביל לבלבול ולקשיים בהשגת המטרות. חלק גדול מהמאמץ הראשוני מתרכז בבניית תכנית עבודה ברורה ומלאה שנותנת מענה כמעט לכל תרחיש אפשרי על מנת למנוע בעיות שיכולות לצוף וצורך בשינוי תזזיתי שישפיע לרעה על החברה. 

מייצרים צמיחה עסקית
נתחיל ביחד את הצמיחה בפגישת היכרות. מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לשוחח​

אודות MINDED יעוץ עסקי

כשהקמנו את MINDED ידענו בדיוק איזה יעוץ אנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו. אנחנו אנשי שטח שמחוברים לפרקטיקה ואוהבים לעזור לחברות להצליח. מבחינתנו, כדי לספק מענה ראוי, אנחנו צריכים:

  1. להסתכל על כל הגורמים והממשקים בחברה.
  2. לחבר את המספרים להתנהלות כי בסוף, בלי התחום הפיננסי, כלום לא יהיה רלוונטי.
  3. לחבר את הנקודות ולהבין מה צריך לעשות כדי להגשים את המטרות.
  4. "ללכלך את הידיים" – אנחנו לא רק מייעצים! אנחנו אתכם עד השגת כל המטרות.

הצוות הניהולי שלנו:

אורי מלר ועדי איצקין, מנכ"לים משותפים. אורי יזם סדרתי ובעל ניסיון בתפקידים בכירים ממספר חברות ועדי יזמת סדרתית, מרצה באוניברסיטאות המובילות בארץ למקצועות היעוץ ארגוני ועסקי. הכל התחיל לפני מעל ל- 8 שנים כשבחרנו להקים את MINDED יעוץ. 

ברור לאן הולכים
אורי מלר ועדי איצקין

לא היה לנו ספק לאן אנחנו הולכים. הקמנו ביחד את קבוצת MINDED – קבוצה המאגדת מספר חברות בתחומי ההרצאות וסדנאות לארגונים וחברת שיווק בדיגיטל ובראשה חברת יעוץ ארגוני ועסקי. צוות היועצים שלנו נבחר בקפידה ומגיע עם ניסיון מוכח של עשרות שנים במגוון רחב של חברות ותעשיות. הידע והניסיון הם מה שמאפשר לנו להגיע לתוצאות יוצאות מן הכלל אצל לקוחותינו, כל פעם מחדש.

מה מניע אותנו?

רוצים לדעת עוד על MINDED יעוץ עסקי

אודות אורי מלר - מנהל חברת MINDED

אורי מלר​

יועץ ויזם עסקי
​ ​בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומוסמך כיועץ אישי. בעל ניסיון רב שנים בהקמת יוזמות עסקיות, ניהול בתפקידים בכירים וליווי עסקים. ניסיון עשיר בליווי מגוון רחב של בעלי עסקים וחברות, לאורך שנים, ליוו עסקים ומנכ"לים וסייע להם לשיפור ההתנהלות העסקית והארגונית ולהכפיל ואף לשלש את התוצאות העסקיות. אני מאמין כי כדי להגיע לתוצאות נדרש להתמיד ולהיות מחויב למטרות שלך. חשוב מאד להתמקד במטרה ולא לסטות ממנה, אחרת הולכים לאיבוד. לכן, אני לא מוותר ללקוחות שלי ואצלי אין תירוצים, גם כשמאתגר וקשה, אני מוצא את הדרך להוביל את הארגון להצלחה ולא לוותר

אודות אורי מלר - מנהל חברת MINDED

אורי מלר​

יועץ ויזם עסקי
​ ​בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומוסמך כיועץ אישי. בעל ניסיון רב שנים בהקמת יוזמות עסקיות, ניהול בתפקידים בכירים וליווי עסקים. ניסיון עשיר בליווי מגוון רחב של בעלי עסקים וחברות, לאורך שנים, ליוו עסקים ומנכ"לים וסייע להם לשיפור ההתנהלות העסקית והארגונית ולהכפיל ואף לשלש את התוצאות העסקיות. אני מאמין כי כדי להגיע לתוצאות נדרש להתמיד ולהיות מחויב למטרות שלך. חשוב מאד להתמקד במטרה ולא לסטות ממנה, אחרת הולכים לאיבוד. לכן, אני לא מוותר ללקוחות שלי ואצלי אין תירוצים, גם כשמאתגר וקשה, אני מוצא את הדרך להוביל את הארגון להצלחה ולא לוותר

אודות עדי איצקין - מנהלת חברת MINDED

עדי איצקין

יועצת ארגונית ועסקית, יזמת ומרצה באקדמיה ובארגונים.
​ בעלת תואר שני (MBA) ביעוץ ארגוני ומנהל עסקים, מרצה באוניברסיטה הפתוחה ובמרכז האקדמי פרס, חוקרת תחומי הלמידה, שירות, מוטיבציה וקבלת החלטות. בעשור האחרון, מלווה עסקים וארגונים בהשגת היעדים שלהם. מעבירה אותם מחשיבה של עסק קטן, לחשיבה והתנהלות כארגון, גורמת להם לייצר מנגנוני התנהלות אפקטיביים שמאפשרים להם לנהל את העסק כמו שעון שוויצרי ולשלש את הרווחיות מן מהמצב הקיים. אני מאמינה ביצירת ארגונים משמעותיים, ארגונים הממוקדים בחוזקות שלהם, יכולים להניב יותר לעצמם ולסביבה. אין ארגון הדומה לאחר ולכן כל ארגון זקוק למענה מותאם אישית. אין דבר יותר מספק מסיוע לחברות וארגונים להשיג את המטרות ולראות אותם נהנים מהדרך ומהתוצאות.

אודות עדי איצקין - מנהלת חברת MINDED

עדי איצקין

יועצת ארגונית ועסקית, יזמת ומרצה באקדמיה ובארגונים.
​ בעלת תואר שני (MBA) ביעוץ ארגוני ומנהל עסקים, מרצה באוניברסיטה הפתוחה ובמרכז האקדמי פרס, חוקרת תחומי הלמידה, שירות, מוטיבציה וקבלת החלטות. בעשור האחרון, מלווה עסקים וארגונים בהשגת היעדים שלהם. מעבירה אותם מחשיבה של עסק קטן, לחשיבה והתנהלות כארגון, גורמת להם לייצר מנגנוני התנהלות אפקטיביים שמאפשרים להם לנהל את העסק כמו שעון שוויצרי ולשלש את הרווחיות מן מהמצב הקיים. אני מאמינה ביצירת ארגונים משמעותיים, ארגונים הממוקדים בחוזקות שלהם, יכולים להניב יותר לעצמם ולסביבה. אין ארגון הדומה לאחר ולכן כל ארגון זקוק למענה מותאם אישית. אין דבר יותר מספק מסיוע לחברות וארגונים להשיג את המטרות ולראות אותם נהנים מהדרך ומהתוצאות.

בין לקוחותינו:
מייצרים צמיחה עסקית משמעותית
נתחיל ביחד את הצמיחה בפגישת היכרות
× איך אוכל לעזור לך?