ייעוץ ארגוני בראייה הוליסטית של MINDED מכוון להשגת יעדים ומטרות אסטרטגיות

מובילים את השינוי הארגוני בחברה שלך

ייעוץ ב'איך' ולא רק ב'מה'
במקום לדבר "על מה שצריך", ביחד נוביל ונטמיע את התהליכים מאחרון העובדים ועד בעלי החברה.
חיבור בין הרווחים להתייעלות ארגונית
אנחנו יועצים ארגונים אבל גם יועצים פיננסים. מהלכים שנשיג ביחד יסייעו גם להשגת היעדים הכספיים וגם להתנהלות שתטיב עם הארגון.
גיוון
קשת הלקוחות הרחבה שלנו מאפשרת לנו לשלב שיטות שעובדות ממגוון תחומים. הניסיון המגוון מאפשר לנו לחבר לכם פתרונות מעולמות אחרים שאולי לא חשבתם לגביהם ויכולים לסייע לכם להשיג את מטרותיכם.
חיבור בין תעוזה להגנה
אנחנו יזמים בנפש ובנשמה ונסייע לכם להגשים כל מטרה אבל אנחנו גם ריאליים, נשקול ביחד את הסיכונים ונוודא שאתם לא לוקחים סיכון מיותר.
שקופית קודמת
שקופית הבאה
ייעוץ ב'איך' ולא רק ב'מה'
במקום לדבר "על מה שצריך", ביחד נוביל ונטמיע את התהליכים מאחרון העובדים ועד בעלי החברה.
חיבור בין הרווחים להתייעלות ארגונית
אנחנו יועצים ארגונים אבל גם יועצים פיננסים. מהלכים שנשיג ביחד יסייעו גם להשגת היעדים הכספיים וגם להתנהלות שתטיב עם הארגון.
גיוון
קשת הלקוחות הרחבה שלנו מאפשרת לנו לשלב שיטות שעובדות ממגוון תחומים. הניסיון המגוון מאפשר לנו לחבר לכם פתרונות מעולמות אחרים שאולי לא חשבתם לגביהם ויכולים לסייע לכם להשיג את מטרותיכם.
חיבור בין תעוזה להגנה
אנחנו יזמים בנפש ובנשמה ונסייע לכם להגשים כל מטרה אבל אנחנו גם ריאליים, נשקול ביחד את הסיכונים ונוודא שאתם לא לוקחים סיכון מיותר.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות ממליצים:

מה תהליך יעוץ ארגוני מאפשר?

יצירת עובדים משמעותיים לארגון

אנחנו נאתר את המאפיינים שהופכים את העובדים שלכם למשמעותיים לארגון ונדאג לייצר תהליכים תומכים שיובילו לתהליכי גיוס, למידה והכשרה אפקטיביים.

1+1=3

אנחנו נדאג ליצירת סינרגיה ארגונית. החל מהגדרות תפקיד מסודרות, חלוקת סמכויות ועבודת ממשקים יעילה וטובה לארגון. כך שכל מחלקה תבין את המשמעות שלה בארגון ותדאג לסייע למחלקות אחרות לצמוח ולהשיג ביחד את היעדים.

הנעה והערכת
עובדים ומנהלים

עובדים צריכים לדעת "למה" הם עושים את מה שהם עושים ולהתחבר ולהאמין שהם מסוגלים לעשות זאת. לכן, אנחנו נדאג לייצר תהליכי הערכה, הנעה ומנהיגות שיובילו את העובדים והמנהלים שלכם להבין מה נדרש לעשות ולהאמין שהם מסוגלים לעשות זאת כדי להגשים את המטרות המשותפות.

מייצרים צמיחה ארגונית
נתחיל ביחד את הצמיחה בפגישת היכרות

מה השלבים בתהליך הליווי?

הגדרת מטרות ותיאום ציפיות

אבחון ומיפוי ארגוני

קביעת תהליך ההטמעה

הכנת תשתיות נדרשות

ליווי הממשקים בארגון להשגת התכנית

בחינה ודיוק תהליך

השגת מטרות התוכנית

קומץ דוגמאות מהתהליכים שהעברנו

1

הבעיה: מנהלים אזוריים לא מעודכנים בנדרש וקשה לעדכן ולגייס אותם לתהליכים הנדרשים ברשות. 

הפתרון: יצירת מרחב למידה וירטואלי משותף ותהליך שולחן עגול משותף כדי לאפשר את המרחב.

מה אנחנו עשינו?

  1. פגשנו את המטה וקבענו ביחד את המטרות
  2. הכנו מרחב למידה וירוטאלי  בגינאלי ויצרנו מרחב שניתן לעדכן אותו בכל שלב ולאפשר לכל מנהל אזור להיות מעודכן ולעדכן את עמיתיו בלחיצת כפתור.
  3. יצירת סדנאות תומכות לצוות ההנהלה ולמנהלי אזור.

הבעיה : תהליכי העבודה בארגון גורמים למנהלות בארגון להתמקד בכיבוי שריפות ותגובתיות יתר למצב הקיים.

הפתרון : זיהוי הגורמים המשפיעים ושינוי תהליכי העבודה בכלל המחלקות ויצירת מסע לקוח שיאפשר עבודת ממשקים יעילה וטובה.

מה אנחנו עשינו?

  1. אבחון ומיפוי ההתנהלות בכל המחלקות בארגון.
  2. זיהוי הבעיות המרכזיות והסיבות לכיבוי שריפות המתמשך
  3. יצירת תכנית עבודה ליצירת מסע לקוח נכון יותר כדי שיפחית כיבויי שריפות ומיקוד בקהלי יעד רלבנטיים לבית הספר.
  4. ליווי אישי למנהלות בארגון ולבעלים
  5. בניית תכנית עבודה אסטרטגית לשנת עבודה והכשרת הסמנכ"ליות לעבודה עם גאנט עבודה והתנהלות הנדרשת.
  6. בניית תכנים תומכים כמו ספרי נהלים, תיקי הכשרה, צ'ק ליסטים ארגוניים ושינוי שיטת עבודה במערכות.

הבעיה: מנהלים ועובדים פועלים כרצונם וללא תהליכי הערכה מסודרים. כתוצאה, אין אחידות בהתנהלות הארגונית ושיח משותף בין מנהלים לעובדים הינו תלוי מנהל ומחלקה.

הפתרון: הארגון רצה שנבנה את תהליכי הערכה ואח"כ הוא יטמיע לבד. במקום זה, שילבנו את תהליך בניית הערכת העובדים יחד עם עבודה עם המנהלים וכתוצאה תהליך הערכה הוטמע בזמן הסדנאות למנהלים. 

מה אנחנו עשינו?

  1. פגישות עם מחלקת משאבי אנוש למיפוי צרכי הערכה.
  2. הכנת טפסי משוב אפשריים וכתיבת תהליך הערכה הנדרש
  3. סיוע וליווי בבחירת מערכת משוב רלבנטית לארגון
  4. סדנאות למנהלים במהלכם שינינו את טופס המשוב, החלפנו את תהליך ההערכה בתהליך רפלקציה ולמידה ומתן כלים לביצוע משוב אפקטיבי לעובדים. 
  5. סדנה לעובדים לשיקוף התועלות של התהליך ומתן סיוע וכלים לעובדים.

הבעיה: ארגון שהפך להיות מעסק משפחתי לחברה בת 300 עובדים כאשר התרבות הארגונית היא כיבוי שריפות תמידי וחוסר סדר וארגון בין המחלקות, היעדר תקשורת נכונה בין המחלקות וצורך  

הפתרון: יצירת ושינוי תרבות הארגונית מ"כאן ועכשיו" לארגון שעובד ביחד להשגת מטרותיו.

מה אנחנו עשינו?

  1. אבחון ארגוני כולל בכל המחלקות הארגוניות החל ממחסן, לוגיסטיקה, הפצה, מכירות, כספים, מוקד לקוחות, רכש.
  2. בניית תכנית מחלקתית עם סמנכ"לים של כל מחלקה.
  3. ליווי סמנכ"לים ומנהלי דרג ביניים במחלקות לביצוע תכנית המחלקתית
  4. בנייה והטמעת מודל תגמולים למספר מחלקות בארגון
  5. ניתוח עיסוקים והגדרות תפקיד
  6. תיקי הכשרה לתפקידים שונים בארגון
  7. יצירת פורום משותף לדרג הביניים ליצירת תהליכי עבודה נכונים בין הממשקים
  8. שינוי תהליכי הערכה בארגון
  9. סדנאות העשרה והכשרה למנהלים ועובדים בארגון: ניהול זמן, עבודת ממשקים, משא ומתן, תקשורת מקרבת, הנעת עובדים וכד'.

הבעיה : תהליך הכשרה ארוך ולא מתאים לאנשי מכירות בחנות קמעונאית

הפתרון: יצירת תהליך למידה חוויתי ועצמי שקיצר משלוש שבועות הכשרה ל- 7 מפגשי התלמדות קצרים וממוקדים.

מה אנחנו עשינו?

  1. תצפיות על אולמות המכירה בסניפים השונים.
  2. הקשבה לשיחות מכירה
  3. ראיונות ושיחות עם כלל המחלקות כדי להבין את מהות התפקיד
  4. באנצ'מארק – ביצוע תצפיות ותהליכי לקוח סמוי בחברות מתחרות.
  5. הבנת מהות התפקיד ומה קריטי לביצוע נכון של תהליך המכירה
  6. בניית תיק החפיפה, ספר הנהלים וטפסי הלמידה  
  7. שינוי תהליך ההכשרה מרכישת ידע לתהליך חוויתי שאיש המכירות נכנס לנעליי הלקוח, לנעליים של המתחרה ומבין טוב יותר איך לייצר מכירה נכונה ללקוח.

שאלות ותשובות נפוצות בעולם הארגוני

תוכן אקורדיון

ייעוץ ארגוני הוא תהליך שמטרתו לבחון תחום מסוים או מגוון תחומים בארגון ולבנות תכנית עבודה ולהטמיע אותה ביחד עם הארגון. תפקיד היועץ משתנה בתפיסת היועץ. יש הבוחרים לספק את הייעוץ ולדאוג שהארגון יבצע את התוכנית, ויש יועצים, כמונו, שמאמינים שהדרך הנכונה היא לסייע לארגון ולהיות חלק פעיל בהטמעת התוכנית. 

יש מגוון סיבות לשילוב יעוץ. קודם כל, צריך להיות מוכנים לתהליך ולרצות אותו. בד"כ הסיבות לשילוב ייעוץ בארגון הן שרוצים לייעל תהליך קיים או לפתח תהליכים חדשים או שיש בעיות ארגוניות שלא ניתנות לפתירה לבד. חלק מהסיבות שפונים לייעוץ ארגוני הן: א. פיתוח ארגוני ב. רצון לשפר או להקים אפיקים נוספים בארגון.  ג. תחלופת עובדים גבוה ד. היעדר כלים ניהוליים לצוות הניהולי ה. בעיות בהתנהלות בין ממשקים/צוותים בארגון ו. חוסר סדר והגדרות תפקיד ז. הנעת עובדים ח. צורך בתהליכי הערכה עובדים ויש כמובן סיבות נוספות.

נחלק את התשובה לשניים: א. כשיודעים מה הבעיה והסיבות שלה – אז נפגשים ובוחנים ביחד מה הפתרונות האפשריים, מה ריאלי ומה לא, מה במסגרת התקציב בארגוני ומה לא ומה ההשלכות של כל אופציה ואז בוחרים את האופציה שהכי נכונה עבורכם. ב. משהו לא עובד ולא יודעים לשים את האצבע או יודעים באופן כללי את הבעיה- במקרה הנ"ל, צריך קודם כל לאבחן, לבדוק את הבעיה ולהבין ממהי נובעת. למשל: תחלופת עובדים יכולה לנבוע מגיוס שגוי, מתהליך הכשרה שגוי, מיחס מנהל, מתנאי שכר וכד'. המטרה היא להבין את הסיבות שהובילו לתחלופה ובהתאם לבנות תוכנית לשימור עובדים.

בראש ובראשונה, חיבור אישי. אם אתם לא תרגישו שאתם סומכים על היועצים שבחרתם והם "מבינים את הראש שלכם", זה לא יצליח. לא משנה כמה היועצים המקצועיים. אל תבקשו הצעות מחיר בטלפון ובמייל, תפגשו עם היועצים שאתם רוצים, תכירו אותם, תבינו אם הם יכולים להוביל אתכם והאם הם מתאימים לתרבות הארגונית שלכם.

3 דברים חשובים:

א. להקצות מראש זמן ותקציב לתהליך – תהליכי ייעוץ ארגוני הם לרוב תהליכים ארוכי טווח, לא פחות מ-3 חודשים ליצירת תהליך משמעותי בארגון. וודאו לפני תחילת התהליך, שאתם יכולים לעמוד בנדרש. הכי גרוע זה להתחיל תהליך ואח"כ לעצור. 

ב. מחויבות ההנהלה לתהליך – אם אתם לא מחויבים, העובדים לא מחויבים. העובדים ירגישו מהר מאוד אם אתם "רק מדברים" או גם עושים. 

ג. עקביות – זיגזוג זהו מחלה גרועה מאד לתהליכים כאלו. שקלו מראש את כל ההשלכות והבינו מה התהליך הרצוי עבורכם. תגדירו, מה שלבי התהליך ומתי בודקים ובוחנים אם אנחנו בכיוון הנכון או לא. הגדירו כמה שיותר מראש, מתי משנים את הכיוון, כי אם העובדים והמנהלים בארגון ירגישו שאתם לא סגורים על עצמכם וכל פעם, משנים את דעתכם, זה יוביל לבלבול ולקשיים בהשגת המטרות. 

מייצרים צמיחה ארגונית
נתחיל ביחד את הצמיחה בפגישת היכרות

אודות MINDED ייעוץ ארגוני

כשהקמנו את MINDED ידענו בדיוק איזה יעוץ אנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו. אנחנו אנשי שטח שמחוברים לפרקטיקה ואוהבים לעזור לארגון להצליח. מבחינתנו, כדי לספק מענה ראוי, אנחנו צריכים:

  1. להסתכל על כל הגורמים והממשקים בארגון
  2. לחבר את המספרים להתנהלות
  3. לחבר את הנקודות ולהבין מה צריך לעשות כדי להגשים את המטרות.
  4. "ללכלך את הידיים" – אנחנו לא רק מייעצים אנחנו גם מקדמים ביחד אתכם את המטרות.

אז מי אנחנו?

אורי מלר ועדי איצקין, יזמים בנשמה שנפגשנו לפני מעל 8 שנים והקמנו ביחד את קבוצת MINDED,  ביחד אנחנו מגיעים לתוצאות מדהימות ויש לנו צוות יועצים עם ניסיון מוכח ושיטות עבודה גמישות וייחודיות לכם.

מה מניע אותנו?

הכירו את האנשים מאחורי MINDED ייעוץ ארגוני

אודות אורי מלר - מנהל חברת MINDED

אורי מלר​

יועץ ויזם עסקי
​ ​בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומוסמך כיועץ אישי. בעל ניסיון רב שנים בהקמת יוזמות עסקיות, ניהול בתפקידים בכירים וליווי עסקים. ניסיון עשיר בליווי מגוון רחב של בעלי עסקים וחברות, לאורך שנים, ליוו עסקים ומנכ"לים וסייע להם לשיפור ההתנהלות העסקית והארגונית ולהכפיל ואף לשלש את התוצאות העסקיות. אני מאמין כי כדי להגיע לתוצאות נדרש להתמיד ולהיות מחויב למטרות שלך. חשוב מאד להתמקד במטרה ולא לסטות ממנה, אחרת הולכים לאיבוד. לכן, אני לא מוותר ללקוחות שלי ואצלי אין תירוצים, גם כשמאתגר וקשה, אני מוצא את הדרך להוביל את הארגון להצלחה ולא לוותר

אודות אורי מלר - מנהל חברת MINDED

אורי מלר​

יועץ ויזם עסקי
​ ​בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומוסמך כיועץ אישי. בעל ניסיון רב שנים בהקמת יוזמות עסקיות, ניהול בתפקידים בכירים וליווי עסקים. ניסיון עשיר בליווי מגוון רחב של בעלי עסקים וחברות, לאורך שנים, ליוו עסקים ומנכ"לים וסייע להם לשיפור ההתנהלות העסקית והארגונית ולהכפיל ואף לשלש את התוצאות העסקיות. אני מאמין כי כדי להגיע לתוצאות נדרש להתמיד ולהיות מחויב למטרות שלך. חשוב מאד להתמקד במטרה ולא לסטות ממנה, אחרת הולכים לאיבוד. לכן, אני לא מוותר ללקוחות שלי ואצלי אין תירוצים, גם כשמאתגר וקשה, אני מוצא את הדרך להוביל את הארגון להצלחה ולא לוותר

אודות עדי איצקין - מנהלת חברת MINDED

עדי איצקין

יועצת ארגונית ועסקית, יזמת ומרצה באקדמיה ובארגונים.
​ בעלת תואר שני (MBA) ביעוץ ארגוני ומנהל עסקים, מרצה באוניברסיטה הפתוחה ובמרכז האקדמי פרס, חוקרת תחומי הלמידה, שירות, מוטיבציה וקבלת החלטות. בעשור האחרון, מלווה עסקים וארגונים בהשגת היעדים שלהם. מעבירה אותם מחשיבה של עסק קטן, לחשיבה והתנהלות כארגון, גורמת להם לייצר מנגנוני התנהלות אפקטיביים שמאפשרים להם לנהל את העסק כמו שעון שוויצרי ולשלש את הרווחיות מן מהמצב הקיים. אני מאמינה ביצירת ארגונים משמעותיים, ארגונים הממוקדים בחוזקות שלהם, יכולים להניב יותר לעצמם ולסביבה. אין ארגון הדומה לאחר ולכן כל ארגון זקוק למענה מותאם אישית. אין דבר יותר מספק מסיוע לחברות וארגונים להשיג את המטרות ולראות אותם נהנים מהדרך ומהתוצאות.

אודות עדי איצקין - מנהלת חברת MINDED

עדי איצקין

יועצת ארגונית ועסקית, יזמת ומרצה באקדמיה ובארגונים.
​ בעלת תואר שני (MBA) ביעוץ ארגוני ומנהל עסקים, מרצה באוניברסיטה הפתוחה ובמרכז האקדמי פרס, חוקרת תחומי הלמידה, שירות, מוטיבציה וקבלת החלטות. בעשור האחרון, מלווה עסקים וארגונים בהשגת היעדים שלהם. מעבירה אותם מחשיבה של עסק קטן, לחשיבה והתנהלות כארגון, גורמת להם לייצר מנגנוני התנהלות אפקטיביים שמאפשרים להם לנהל את העסק כמו שעון שוויצרי ולשלש את הרווחיות מן מהמצב הקיים. אני מאמינה ביצירת ארגונים משמעותיים, ארגונים הממוקדים בחוזקות שלהם, יכולים להניב יותר לעצמם ולסביבה. אין ארגון הדומה לאחר ולכן כל ארגון זקוק למענה מותאם אישית. אין דבר יותר מספק מסיוע לחברות וארגונים להשיג את המטרות ולראות אותם נהנים מהדרך ומהתוצאות.

מייצרים צמיחה ארגונית
נתחיל ביחד את הצמיחה בפגישת היכרות
© כל הזכויות שמורות לחברת MINDED.
לשיחה לחץ כאן
1
רוצה לדבר בווטסאפ?
MINDED יעוץ עסקי|ארגוני|פיננסי
היי,
נשמח לשוחח בווטסאפ.