ייעוץ עסקי ברמת גן
מרגישים כי העסק אינו צומח? מחפשים להגדיל את ההכנסות? שירותי ייעוץ עסקי ברמת גן יסייע לכם להבין מה מונע צמיחה עסקית, איך לשפר את המכירות ועוד. קראו הכל באתר.
מאפשר לך לממש את הפוטנציאל העסקי שלך ולהרחיב את הפעילויות והשירותים שלך.
ניתן לפתח את העסק במגוון דרכים ואפשרויות, לכן, נדרש קודם כל להבין מה חשוב לך להשיג מהעסק שלך. על
בסיס החלטה זו, לקבוע את אסטרטגית הפיתוח העסקי שלך.
העסק צומח וגדל וברור לך שאפשר לייצר ממנו עוד. אך לא ברור לך כיצד כדאי לפתח את העסק שלך?
ישנם מגוון דרכים של פיתוח עסקי אך ניתן לומר כי אלו אופציות ההתפתחות העיקריות כאסטרטגיה לפיתוח עסקי:
נתקלנו בעסקים רבים מצליחים וטובים שהחליטו להתרחב. וכחלק מהגדילה, הרחיבו את השירותים שלהם, נכנסו לשווקים חדשים ואף התרחבו למספר סניפים. אך כמה שנים לתוך הגדילה הזו, הם הבינו! הבינו שהגדילה היתה לא נכונה. הפיתוח הוביל לפגיעה בעסק המצליח שהיה להם ועתה גם חלקת האלוהים הזו כבר לא בשיאה. לכן, רגע לפני שמרחיבים את העסק, כדאי לעצור ולחשוב.
יש לי את היכולות והרצון לבצע את השינויים הנדרשים.
הרווחיות הצפויה לי בהרחבה הזו שווה את המאמץ שיידרש כדי לפתח את העסק.
יש לי את אורך הרוח למקרה שהתוכנית שתכננתי לא תצא לפועל או שיהיו עיכובים בדרך.
אני יכול לדאוג שהעסק המניב שלי היום לא יפגע מהמהלך.
זה נכון בשלב שלי היום לבצע את פיתוח עסקי.
יש לי את הפניות, המשאבים והיכולת לקדם את העסק שלי לצעד הבא.
יכול להיות שבשלב הזה, לחלק מהשאלות יש לך תשובה ולחלק לא. ניתן בתהליך ייעוץ עסקי קצר להבין איזו אסטרטגיה של פיתוח עסקי מתאימה לך ומה נכון לעסק שלך והאם בכלל שווה לפתח אותו בשלב זה.
חשוב מאד כשמפתחים את העסק להבין את כל התרחישים האפשריים ולהכין תכנית מסודרת. תכנית שתיקח בחשבון את השינויים הצפויים ותיתן מענה מדויק כדי שהעסק באמת יניב לך הרבה יותר אחרי הפיתוח ויהיה יעיל ואפקטיבי.
דבר ראשון שחשוב הוא להבין מה החוזקות של העסק שלך. אילו קהלי יעד כיום רוכשים ממך מוצרים או שירותים ואילו לקוחות הצלחת לשמר לאורך זמן בעסק. האם קהל היעד שפנית אליו עד היום, הוא קהל יעד הנכון והטוב לך להמשך הדרך. הגעת ל"תקרת זכוכית" שממנה אי אפשר להניב יותר מאותו קהל? או שאותו קהל אוהב את השירותים/ מוצרים של העסק שלך ורוצה עוד וכרגע אין לך עוד לתת.
שאלות אלו, יסייעו לך להבין האם כדאי למקד את הפיתוח העסקי בקהלי היעד הקיימים או ששווה לחשוב על קהלי יעד נוספים. קהלים חדשים שיכולים להניב לך רווחים נוספים ולהגדיל לך את העוגה והרווחיות מהעסק שלך.
הרי , עד כה העסק שלך מניב ורווחי משמע שהוא ייצר לך הכנסה קבועה ויציבה שאפשר להסתמך עליה אבל לא מספיק. יש להבין מה הסיבה לכך?
עד היום, הלקוחות שפנית אליהם, היו פחות מדויקים לך או כאלו שמוכנים לשלם פחות ממה שדרשת. לכן, צריך לחשוב מחדש על אילו קהלי יעד כן מתאימים לשירותים והמוצרים שלך. לייצר את הדרך להגיע אליהם ולייצר לך את הרווחים הרצויים.
כשחישבת את המקסימום כסף שניתן להשיג בעסק כפי שהוא היום, האם אפשר להגיע לרווחיות רצויה?
לא מעט לקוחות שבאים אלינו, אנו רואים שהתמחור שלהם לא קשור בכלל ליעדים העסקיים. לקוחות שגובים 500 ₪ לשעה, יש להם זמן ל5 לקוחות ביום ורוצים להרוויח מעל 100 אלף ₪. המקסימום שיצליחו להגיע (ב100% תפוסה) זה ל55 אלף ₪. משמע, התמחור אינו ריאלי וצריך להבין האם ניתן לשנות אותו. אולי לשנות את סוג השירות כך שנוכל לקבוע מחיר גבוה יותר או מדויק יותר כדי להגיע ליעדים שלך.
עד כה פנית לקהל יעד מסוים וברור לך שישנם קהלי יעד נוספים שיכולים ליהנות מהמוצרים או השירותים שלך.
צריך לפלח את קהלי היעד הנוספים, להבין מה בדיוק הם מחפשים. אילו מסרים שיווקים נכונים לייצר להם ואיך כדאי לשווק להם (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, גוגל, שיווק ישיר, דרך שיתופי פעולה וכד')
עד כה התמחת בתחומים מצומצמים והבנת שיש לך מה לתרום בתחומים נוספים. אז זו ההזדמנות לחשוב אילו שירותים משלימים העסק שלך יכול להציע. צריך להבין מה המודל העסקי שנכון לפתח את השירותים האלו. יכול להיות, שנכון לך לייצר שיתוף פעולה עם איש מקצוע בשירות נלווה. יכול להיות שנכון לך, לפתח ליין חדש של מוצרים שיאפשרו לך להגיע לקהל יעד רחב יותר או נוסף.
יכול להיות שהשירותים והמוצרים שהעסק מספק היום, זה בדיוק מה שהוא צריך להמשיך לספק. פשוט נדרש להרחיב אותו בארץ ובחו"ל. ניתן לבחון, האם העסק שלך יניב לך רווחים דומים או גבוהים יותר גם בפיתוח שלו לערים נוספות בארץ או לחו"ל. שחשוב
הבנת המצב הקיים והבנת מהן האופציות להתרחבות העסקית. האם בכלל כדאי לפתח את העסק ובשלב זה, ניתן לדעת האם כדאי בכלל להשקיע משאבים בפיתוח העסקי. במידה והתשובה היא חיובית, עוברים לשלב הבא. שלב בניית המודל העסקי.
מהן אופציות ההתפתחות הרצויות ואיך להשיג אותן. הפיתוח העסקי יאפשר לך להבין מהי התכנית הרצויה לך לפיתוח. הוספת שירותים/מוצרים, פתיחת סניפים נוספים, הוספת עובדים, וכד'.
לכל חלק בתכנית, יקבע מה זה ידרוש ממך מבחינה כספית. זה יאפשר לך להבין איך הדרך הכי נכונה לקדם את העסק.
אחרי שנקבע מהן האופציות הרצויות להתפתחות ונקבע יעדים עסקיים מדויקים לתהליך פיתוח עסקי, אנו מלווים כל שלב בדרך. יד ביד, נבנה את התהליכים הנדרשים, נכשיר אותך ונלמד אותך מה שנדרש כדי שתוכל לקדם את העסק שלך בכיוון הרצוי.
ישנם עסקים רבים שהם עסקים טובים. הם מייצרים רווחים לא רעים אך הם לא ממשים את הפוטנציאל שלהם. תהליך פיתוח עסקי, יאפשר לך לממש את הפוטנציאל של העסק שלך ולהניב ממנו הרבה יותר.
כחלק מפיתוח העסקי נבנה מנגנוני עבודה שיאפשרו לך לייעל את העבודה. לחסוך בעלויות ולייצר תהליך שירות/ רכישת מוצר טוב יותר ללקוחותיך. כתוצאה מכך, גם נחסוך לך זמן וכסף וגם בכל שירות או מוצר תרוויח הרבה יותר ממה שהרווחת עד כה.
להפוך מעסק שתלוי כולו בך, לעסק שמאפשר לך להניב רווחים גם כשתפקידך הוא ניהול בלבד.
עד כה תמיד הצלחת להגיע עד מחזורים מסוימים. אנחנו נעזור לך להבין שאין תקרת זכוכית. ניתן בפיתוח העסקי להגיע רחוק, אם רק החלטת שזה הזמן להשקיע ולהרחיב את העסק שלך.
אנו מאמינים שכל עסק יש לו ייחודיות שתורמת לקהילה ועוזרת לחברה. כך שכשמפתחים את העסק שלך, בעצם מספקים ערך רב ללקוחותיך. בכך אנו דואגים שקהילה והסביבה תקבל הרבה יותר.
מרגישים כי העסק אינו צומח? מחפשים להגדיל את ההכנסות? שירותי ייעוץ עסקי ברמת גן יסייע לכם להבין מה מונע צמיחה עסקית, איך לשפר את המכירות ועוד. קראו הכל באתר.
בקרו במדריך המלא בנושא פתיחת חברה ברשם החברות, הכולל את כל הפעולות שאתם זקוקים לבצע ע"מ להקים חברה חדשה. המדריך כולל מידע, טיפים וייעוץ.
ליווי עסקי למסעדות הינו הכרחי כדי להימנע מטעויות רבות הן בפן הניהולי והן מבחינת בניית מודל עסקי ברור ורווחי. בקרו במדריך המלא באתר MINDED.
חברתנו מספקת שירותי ייעוץ לעסקים, ארגונים וחברות זה למעלה מ-10 שנים. צרו קשר ונשמח להכיר ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.