תוכנית עסקית להקמת גן ילדים

הקמת גן ילדים זה ממש לא משחק ילדים. מדובר באחד מסוגי העסקים המורכבים ביותר, ויש לכך סיבות רבות. הילדים שלנו הם הדבר החשוב והיקר ביותר עבורנו. במיוחד במציאות של ימינו, כאשר גנים חדשים נפתחים חדשות לבקרים, אך לא כולם עוברים את מבחן המציאות, ואולי טוב שכך. ובכל זאת, הקמת גן ילדים הוא בבחינת הקמת עסק לכל דבר. וכדי שיוכל להתנהל בצורה הטובה ביותר יש להכין תוכנית עסקית להקמת גן ילדים. לפני שמתחילים בכתיבת תוכנית עסקית להקמת גן ילדים יש להצטייד באישורים וברישיונות של הרשות המקומית והמדינתית, וכן כל עובד צריך לספק תעודת הסמכה בהתאם לתחום.

עסקים, איורים של הצלחת עסק

האישורים בידכם? כתבו תוכנית עסקית להקמת גן ילדים

מתחילים בהסבר על ענף הגנים והמעונות, מה הפתרון שלכם כגן עבור הילדים והוריהם, איך זה עונה על הצורך שלהם, פירוט על מה יקבלו הילדים בגן, לדוגמא: סוגי המזון, חוגים, פעילויות, וכדומה. וכן עלות חודשית עבור כל ילד ועלויות חד פעמיות במידה וקיימות. יש לתאר את הלו"ז היומי, מה קורה בכל שעה משעות היום. האם יתקיימו אסיפות הורים ומתי, מועדי חופשה בהם הגן סגור, טיולים וכדומה.

יש לפרט אודות הגן שאתם מתכוונים לפתוח, מהן שעות הפעילות של הגן, עבור אילו גילאים, כמה קבוצות גיל, כמה ילדים בכל קבוצה, כמה אנשי צוות פר קבוצה, מהם היתרונות של הגן שלכם על פני הגנים האחרים בסביבה, אילו חוגים יהיו בגן, אילו פעילויות קבועות וחד פעמיות. כדאי לציין על רמת החינוך והטיפוח של הגן, מה מיקומו של הגן ומה הסיבה לבחירת מיקום זה, מי קהל היעד (כמובן שילדים והורים, אבל האם יש חתך סוציואקונומי למשל? מהו?). 

היתרונות והחסרונות שלכם וכיצד לייעל את ההקמה?

לכל גן ומעון חסרונות ויתרונות בדיוק כמו בכל עסק אחר. כאשר כותבים תוכנית עסקית להקמת גן ילדים יושבים, מנתחים ומזהים את החסמים שעלולים להופיע אצל קהל היעד (ההורים), ישנם הרבה מאוד פרמטרים אותם בוחנים ההורים בבחירת גן, ובניהם בטיחות הילדים והתנהגות אנשי הצוות לילדים: חשוב לבדוק את רמת הבטיחות והתקנים וסוגי הביטוחים לילדי הגן וכל מה שקשור לצד המשפטי. 

כל מתקני הגן צריכים אישורי בטיחות וכן נהלים לגביי מועדים של בדיקות תקופתיות לאחזקה וניקיון עבור שמירה על בטיחות הילדים. במציאות של ימינו, בה אנחנו שומעים לא אחת על אנשי צוות שמתעללים בילדים חשוב מאוד להקפיד על בחירת צוות ממש בפינצטה, שיהיה אנושי, חם ואוהב, ובד בבד מוסמך לעבודה עם ילדים ובעל הכשרה מקצועית בתחום. עוד על הכשרת עובדים.

בתכנית העסקית יש לתאר כיצד אתם בתור גן מתכוונים לעמוד בסטנדרטיים של ההורים, לדוגמא מבחינת הבטיחות במתקנים ובפעילויות השונות ומבחינת אנשי הצוות שיתנו חום ואהבה.

תוכנית עסקית להקמת גני ילדים | MINDED

תוכנית עסקית להקמת גן ילדים בדגש על שיווק

החלק הבא של תוכנית עסקית להקמת גן ילדים מדבר על האסטרטגיה השיווקית בה יש לנקוט בכדי לשווק את הגן, לדוגמא: חלוקת פלאיירים בתיבות הדואר, פרסום מודעה בעיתון השכונתי, קידום ממומן ברשתות החברתיות ועוד. האקט השיווקי צריך להכיל מסרים ייחודיים המבדלים אתכם משאר הגנים, זאת משום התחרות הרבה שיש בענף זה. 

לאחר מכן מגיע החלק שמדבר על ההוצאות הצפויות וההכנסות הצפויות לשנים הקרובות, וכן לציין מתי לדעתכם צפויים להגיע לנקודת איזון כלשהיא. 

תוכנית עסקית להקמת גן ילדים מסייעת לתכנן מראש ולחשוב על כל הדברים אותם יש לבצע על מנת להקים גן ילדים מוצלח, כזה שההורים ידברו עליו עם הורים אחרים וימליצו, וכזה שאותם הורים ימשיכו לשלוח את הילדים הבאים שלהם לאותו מקום.

ייעוץ עסקי המתמחה בענף גני הילדים יוכל לספק לכם ליווי בכל התהליך שיוביל אתכם להקמת גן מוצלח שבסופו של דבר יהיה גם עסק רווחי. יועץ עסקי יודע לזהות את החסמים של קהל היעד ויודע להציע דרכים אחרות לעקוף את אותם חסמים. ליועץ יש כלים מקצועיים באמצעותם יכול ללוות בצורה מקצועית את מקים הגן.

נשמח לשוחח
שתפו:
תוכן עניינים
מאמרים אחרונים שעלו לאתר
מימון לעסקים, הלוואה, כסף
מימון לעסקים

אם אתם בחיפושים אחר דרכים לקבלת הלוואה עבור העסק, כדאי כי תדעו כמה כללים חשובים בנושא מימון לעסקים. המדריך מקיף וכולל את כל סוגי ההלוואות לבעלי עסקים.

ניהול משברים
ניהול משברים

ניהול משברים כל בעל עסק גדול כקטן יודע, שגם בעסק מצליח ומשגשג, עשויים להתרחש משברים.אף אחד מאיתנו אינו חסין נגדם, השאלה הנשאלת ניהול משברים –

הקמת עסק בתחום המזון, מסעדה חדשה, מזון מהיר
הקמת עסק בתחום המזון

חשבתם על הקמת עסק בתחום המזון? רגע לפני שתגישו למשימה, עליכם להכיר כמה כללי ברזל לשם הצלחת העסק. המדריך הבא יעשה לכם סדר, ויסייע לכם בקבלת ההחלטות.

ייעוץ ארגוני בתל אביב
יעוץ ארגוני בתל אביב

יעוץ ארגוני בתל אביב ניהול של ארגון מכל סוג, הוא אינו דבר פשוט כלל. כל ארגון הוא שונה ומגיע עם האתגרים שלו. יש הרבה מאוד

רשת זכיינות
הצלחת הזכיינות

הצלחת זכיינות תלויה קודם כל בניהול והתנהלות נכונים, וכדי שזה יקרה יש לדעת כיצד לעשות זאת. בקרו במדריך המלא בנושא הצלחת זכיינות, וקחו את הרשת למקום גבוה יותר.

לשיחה לחץ כאן
1
רוצה לדבר בווטסאפ?
MINDED יעוץ עסקי|ארגוני|פיננסי
היי,
נשמח לשוחח בווטסאפ.