fbpx
ליווי עסקי למסעדות

תוכניות טלוויזיה רבות מתרכזות בתחום האוכל, ולא סתם, מזון זה נושא שתמיד מעניין אנשים, הוא ענף שמתחדש כל הזמן, וכיף לדבר עליו. יש הרבה שפים, אותם תוכלו כמובן למצוא גם בתכניות הבישול הנהדרות, אם שימו לב כי תשמעו מידי פעם על שף כזה או אחר שפתח מסעדה ולא הרבה זמן לאחר מכן נאלץ לסגור אותה. הסיבות לא כל כך מדוברות, אולם אם אתה מעוניין להקים עסק בתחום המסעדנות כדאי שנדבר על זה.

מסעדה, שף, מזון

הסיבות המרכזיות לכך שמסעדה סוגרת את שעריה

אז כן, שפים מאוד אוהבים את ענף המזון, ומדברים עליו בלי הפסקה. עבור שף מזון זה כמעט כל החיים. אז למה לא כל המסעדות שלהם שורדות ומצליחות? כדי להחזיק מסעדה מוצלחת לא מספיק להחזיק שף טוב, וגם עובדי מטבח טובים זה לא מספיק. צריך לדעת לנהל את המקום כי הוא עסק לכל דבר. אם כך, מה יעשה שף שמכין אוכל ממש ממש טעים ומעוניין להקים מסעדה אך לא יודע לנהל כמו שצריך?

אם הוא מתכוון לעשות את הכל לבד, ההמלצה היא שעדיף שלא יעשה. חבל על הזמן, הכסף, האנרגיות, חבל להשקיע במקום שלא יצמיח דבר, מלבד הרבה כאבי ראש. אז מה כן? בדיוק בשביל זה קיימות חברות מקצועיות המספקות שירותי ליווי עסקי למסעדות. שירותים אלו ניתנים בידי יועצים עסקיים שמלווים את בית העסק מטרום הקמתו ועד לקבלת התוצאות הרצויות – כמו למשל להחזיק מסעדה מצליחה עם לקוחות מרוצים והכנסות בהתאם.

ליווי עסקי למסעדות מעניק את השקט הנפשי לו זקוק השף, כדי שיוכל להתרכז בעבודה שלו והיא הכנת האוכל. ליווי עסקי מספק לשף כלים מקצועיים לניהול המקום, לדוגמא:

  • ניהול מבחינת כח אדם – גיוס נכון ויעיל של עובדים מקצועיים שיתנו תפוקה מתאימה, שיהיו מרוצים ויעבדו כמו שצריך.
  • ניהול מבחינת ספקים – בחירת ספקים שמערכות היחסים איתם יהיו תקינות והמוצרים שלהם יהיו איכותיים.
  • ניהול מבחינת לקוחות – בחירת קהל היעד המתאים למסעדה שפתחת, שימור הלקוחות, דאגה לכך שיהיו מרוצים וכו'.
  • ניהול מבחינה שיווקית – כיצד ניתן להגיע לקהל הלקוחות? דרך אילו ערוצי שיווק?, איך לפנות אליהם? באילו מדיות? וכו'.
פתוח (open)

ליווי עסקי למסעדות הכולל בניית מודל עסקי ברור

ענף המסעדנות רווי במתחרים, בכל מקום ניתן למצוא כיום מסעדה בסגנונות שונים. ייעוץ עסקי מקצועי המספק ליווי עסקי למסעדות מנתח יחד עם בעל המקום את מצב השוק והמתחרים, ובוחר את הקונספט של המסעדה, את קהל היעד אליו רוצים להגיע, את מיקום המסעדה וכו'…ובונה תוכנית עסקית מסודרת, כאשר המטרה היא ליישם אותה בסופו של דבר, בליווי של היועץ.

העניין הכלכלי בענף המסעדנות הוא מהותי ומשמעותי. אדם המעוניין להקים מסעדה משקיע הרבה מאוד כסף בהקמת מקום כזה. על קצה המזלג: שכירות, שיפוץ, משכורות לעובדים, תשלום לספקים וכדומה. הנושא הכלכלי הוא אישו דיי גדול, לכן חשוב לנתח בצורה מקצועית ונכונה את האפשרויות העומדות בפני בעל העסק, כמה הון ראשוני יש לו עבור פתיחת העסק, כמה כסף יצטרך להלוות ומהיכן? (ישנן אופציות מימון רבות), מהן העלויות החודשיות השוטפות? כיצד מתחלקות ההוצאות פר פעולה? כיצד יש לתמחר את המנות? וכדומה. אלו שאלות שמתעוררות לכל בית עסק ובפרט לבעל עסק בתחום המסעדנות.

את כל הנתונים וההחלטות המתקבלות יש להעלות על הכתב בתוכנית העסקית, יש להציג את המטרה אליה רוצים לשאוף ומהם היעדים בדרך אליה? המטרה צריכה להיות מפורטת ככול הניתן ומוגבלת בזמן. ראינו שניהול מסעדה אינו דבר פשוט, אולם אם עושים אותו נכון הוא יכול להצליח, ואפילו מאוד! הכלים המקצועיים אותם יכול לספק היועץ המקצועי הם רבים וטובים ויכולים להזניק את המסעדה כמה רמות מעל המתחרים. הליווי והייעוץ ניתנים בהתאמה אישית לבית העסק, כאשר כל מסעדה והדברים המתאימים לה באופן אישי. בבחירת היועץ העסקי חשוב לבחור אדם המבין היטב את העולם הניהולי, העסקי והפיננסי, אחד שיש לו סיפורי הצלחה מוכחים שניתן ממש למדוד את רמת ההצלחה שלהם בזכות הליווי שלו.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

נשמח לשוחח
שתפו:
תוכן עניינים
מאמרים אחרונים שעלו לאתר
תכנון והנדסת בית
ייעוץ עסקי לאדריכלים

בעל מקצוע מקצועי ככל שיהיה, לא תמיד ידע כיצד לנהל את העסק. הדבר אמור גם לאדריכלים הזקוקים לשירות ייעוץ עסקי לאדריכלים מקצועי אשר יעשה סדר בעסק..!

מנהל בעת הערכת עובדים בארגון ופירגון לעובד
הערכת עובדים בארגון

אחת השיטות הנפוצות ביותר לבדיקת איכות העובדים במקום העבודה, היא ביצוע הערכת עובדים. הערכת עובדים בארגון נותנת קנה מידה ביחס לתפקודו של העובד. האם הוא

כתיבת משוב, הקלדת פידבק
משוב מזכיינים

משוב מזכיינים כמנוע צמיחה לרשת מעלה את סוגיית התקשורת בין הזכיינים לרשת ולהיפך. מסביר איך הרשת יכולה לשפר את מדדי שביעות הרצון והרווחיות לה ולזכייניה.

תוכנית עסקית

מחפשים בניית תוכנית עסקית? בקרו במדריך הבא הכולל את כל מה שצריך לדעת על הקמת תוכנית מנצחת ומצליחה, אשר תייצר הכנסות ותגדיל רווחים. וגם דוגמאות מסמך תוכנית.

מוטיבציה גבוהה בקרב עובדים
מוטיבציה גבוהה אצל עובדים

מוטיבציה גבוהה בקרב העובדים – ככה משיגים אותה הנו מאמר אשר יציג בפניכם את הכלים והדרכים שלכם המנהלים ובעלי העסקים לדאוג למוטיבציה גבוהה בקרב עובדיכם.

לשיחה לחץ כאן
1
רוצה לדבר בווטסאפ?
MINDED יעוץ עסקי|ארגוני|פיננסי
היי,
נשמח לשוחח בווטסאפ.